Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

dissabte, 18 d’octubre del 2008

Cremem.cat

Per Nacho Mulà

L'altre dia vaig llegir al diari que un grup de joves feixistes havien cremat banderes catalanes i independentistes.

La meva reacció va ser totalment normal fins que vaig sentir que, òbviament, ningú havia estat multat ni havia passat a disposició judicial per aquest acte. Aleshores vaig recordar els actes ocurreguts a Catalunya ara farà un any, aproximadament, on independentistes catalans van cremar fotos del rei i banderes espanyoles.

Aquests sí, però, que van pagar per això. Per exemple, el famós Franky ha de complir 2 anys i 7 mesos de condemna per 'ultratge a la bandera espanyola'. Va ser en aquest moment, doncs, quan vaig arribar a la conclusió que a Espanya deuen exisitir-hi banderes de primera i banderes de segona. On la de Catalunya, per descomptat, ocupa el segon lloc.